Måndag 20110606

Go kväll..
Är sjukt trött så vet inte varöfr jag sitter här? Skulle bara kika lite bloggar och nu hamna jag här!!
Har vart på kalas i Mullsjö.. Lenita fick presentkort på Bokia av oss och Amanda fick ett yatzy med alla Disney prinsessor.
Så fick vi lite glasstårta och satt och prata.. Va mest trött för kände av pollen en del och mina allergimediciner är slut och tar jag dom inte så blir jag väldigt hängig och trött.. Och ont i tinningarna(?).
Men som tur va så gick de inte längre än lite nysningar och ett svullet öga =)
Har hämtat firma bieln idag oxå.. Åkte direkt från Mullsjö till Eling så tog sin lilla tid!! Men nu sitter jag här och väntar på Jonas.. Hans HILTI väska är hos hans föräldrar för ställde av den där när jag körde firmabilen till Eling för förra veckan! HILTI väska är en röd sak med lite borrmaskin och så i för er som inte vet ;)
Ikväll ska vi inte göra nåt!
Kanske fixa disken om jag orkar.. Men lika bra för då slipper jag de imorn.. Annars ska vi bara mysa framför TV:n..
Kommer med lite bilder sen =)
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0