Måndag 20110613

Ny vecka.. Massor att göra!
Men de vet ni ju redan =)
Vi vakna tidigt idag.. Eller inte ^^ Halv 9 va kl när jag kikade på den.
Och jag va helt dö. Vakna som vanligt strax innan Jonas kl ringde och behövde kissa.. Kunde inte somna om. Men somna om runt halv 7 igen. Så egentligen hade jag ju kunnat gått upp och gjort nåt ist och lagt mig när Felicia vill sova igen!
Idag är de BVC som sagt.. Sen föräldrargrupp. Kul =)
Fick samtal från Biltjänst förut så nu är vi saab ägare =) Ska bli kul att få ha saab ist. Är ju egentligen saab människa ;)
Men Jonas är ju volvo..
Men de är han som ville detta och så. Sa hela tiden att han får bestämma...
Fåtti mig lite frukost iaf. Mår lite illa.. Eller spyfärdig rättare sagt, så ska lägga mig lite på soffan.. Felicia ligger i sängen igen redan.. Hon vakna ju 8 men jag drog ut på att gå upp ;) Och hon gör alltid så här på förmiddagen. Går upp mellan 6-8 och sen lägger sig efter 1-2 timmar och sover 2 timmar ungefär.. Ibland bara 30-40 min. Hoppas hon sover 2 timmar idag så hon är pigg i eftermiddag =)
Min blogg är konstig. Gör alltid ett mellanrum mellan meningarna om jag ska byta samtals ämne men när jag sparar de så blir de en hel massa bara =( Funderar på att byta blogg.
Har prövat wordpress men den va lite krånglig. En tjej på familjeliv tyckte den va jätte lätt och bra. Visst hade den massa funktioner och så men nja den va inget för mig.
Så har ni några förslag så säg gärna till =)
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag bytte från blogg.se till bloggplatsen.se tycker den är bättre...provade oxå wordpress men fattade inget ;)

2011-06-14 @ 14:53:20
URL: http://lindalii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0