Onsdag 20110601

Första juni idag.. bara 29 dagar kvar tills jag börjar jobba(dock bara 5 veckor).
Och 16 dagar kvar tills min älskling fyller 22 och min syster tar studenten =)
Ska bli kul, och skrämande..Hon är ju liten. Hon ska inte ta studenten ;)
Sitter och kikar på Oprah.
Linda har precis vart här på lite tjöt =) Va längesen jag träffa henne nu. Men vissa dagar mår jag inte bra =( Och då orkar jag inte träffas.. Mår illa idag så våga inte gå med nån stans =( Kanske senare men som jag känner mig just nu så vill jag inte de..
Va på Babyproffset igår. Vet inte vad de är men tycker verkligen inte om den affären =S Jag en mer en "beginners" människa ;) Alla har ju olika smaker så de är la tur. Kikade lite på syskonvagn(vet att de är tidigt men ändå) men hitta ingen.. Dom hade lite dåligt utbud på de...
Felicia sover lite middag just nu så ska slänga mig på soffan. Jonas är ju bättre från sin halsfluss =D Men har hållt han hemma i veckanf ör är lite lurigt med pencilin. Så är mysigt att vakna med han på morgonen ♥
Skriver kanske mer sen =)
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå liten ;O???:)

2011-06-02 @ 17:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0