Sleppy..

Urch va trött jag är =( Både jag och Felicia har sovit en bra stund..
Men nu har hon fått i sig lite burk mat och är rödare än jag vet inte vad =(
På BVC igår sa dom att de kan va laktosintolerant.. Så nu ska vi skriva upp så fort hon äter nåt och hur hon blir i ansiktet.. Och vällingen gick bra me inte maten! Men får vänta 1-2 veckor för att se resultat.
Nu väntar vi på mannen i huset som inte kommer hem förens om 1 timme *suck*
Då blir de potatisbullar m. bacon. Lingonsylt oxå självklart ;) De är de enda jag äter lingonsylt till. Annars tycker jag inte om de..
Måste städa här. Är ju fortfarande lite grejer överallt eftersom vi grejar här.. Men måste ju börja nånstans så de är klart till kalaset..
MVC besök va la inget att ha. Skulle träffa läkarn så jag fick veta vilka allergi mediciner jag kunde ta utav alla mina sorter jag har.. OCh kunde ta 1 men att jag va tvungen att använda mina astma mediciner så vart inte mycke klokare!!
Ska leka lite med Felicia nu =)
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0