Söndag 20110605

God morgon..
Har inte bloggt på några dagar.. Men har inte orkat eller så har jag haft fullt upp!
I fredags så åkte vi tidigt till huset och tog de sista och städa och lämna nycklarna*skönt* sen stannade vi kvar på Blombacka för de tog typ hela dagen för de va sjukt varmt att städa så tog de väldigt lugnt.. Så va där runt halv 6 tror jag. Åt lite och så på vägen hem.. Sen så vart de grillat lite senare på Blombacka(Jonas föräldrar)..
Sen hem och sova.. Sjukt trött!!
I går så åkte vi till Lidköping för att köpa present runt 14-tiden! Och jag som ALDRIG handlar i Lkpg (tycker inte om de stället) har ingen aning om när de stänger så åkte dit och åt lite.. Sen börja mot affärerna.. Då stänger dom 14!!!!!
Kul..
Så blir THN idag ist för de är ju inte öppet idag i Lkpg =(
Orka åka ända dit.. Men måste köpa present så!!
Aa men iaf.. Va på sjukt dåligt humör från de jag gick upp tills jag la mig =( Skulle åkt in till stan för att umgås med Linnea och grilla och kolla brännboll eftersom Jonas skulle iväg på crusingen(?).. Men orka verkligen inte.
Jossan och Tommy kom hit och lämna en leksak Havanna fått med sig hem häromdagen men dom åkte rätt tidigt!
Har sovit dåligt i några nätter nu =( Vaknar hela tiden*suck*Vet att de kommer va så ett bra tag nu fram över men kan väl få sova.. Är ju de man behöver.. Vila så man orkar med sen när den andra lilla goingen kommer!
Stör mig lite på att vi fått preliminär datum 24/12........
Så hoppas på framflyttning eller bakflyttning. Min bebis ska ha en egen dag ;)
Vet inte om jag skrivit de förut men när jag vänta Flisa så hade jag bara tjejnamn bestämt och de va Ellie. Kunde inte bestämma oss för killnamn.. Och denna gången har vi killnamn klart men inte tjejnamn.. Kan inte komma på nåt. Eller ja har ju kite förslag men killnamnet är så självklart och de va ju Felicia oxå(så kan ju hoppas på kille nu då så man har 1 av varje)
Aja ska mysa lite med bebis nu ♥
Får se när mannen i huset orkar gå upp!
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0