Söndag 20110612

Go kväll. Blir lite kvälls blogg nu dom senaste 2 dagarna!
Idag så gick Jonas upp som vanligt när Flisa vakna och jag skulle bara ligga lite till. Somna inte direkt så va halv vaken hela tiden.. Sen rutn 9 kom dom upp och Flisa skulle sova lite förmiddag och vi somna allihop. Vakna runt 11 igen och gick upp då. För då kom mamma & pappa och hämtade borden och stolarna dom ska låna till Jossans student!
Sen gick vi och kikade på Junicupen. Där Phillip och Robin spelar. Dom vann 1 match av 4 =) Så va kul för dom. Hann bara se 2 av Robins matcher för Philip hade redan spelat klart men blir så när man inte går upp i tid ;)

Och nu har vi precis vart i Skara på COOP och handlat lite mat för några dagar. Så idag blir de korvstroganoff som Jonas håller på med just nu.
Felicia somna i maten så gick upp och la henne men hon är vaken än. Hon har fått så fula utslag i ansiktet min lilla prinsessa =( Men ska kolla upp de imorn när vi ska på BVC besök.
Va precis och spydde lite igen oxå =( Hatar att spy men de har börjat bli min vardag*suck* De bästa är ju när de mest är vatten som kommer och sjukt äckligt när maten kommer upp =( De är de jag inte tycker om!
Jaja ska se om maten är klar nu!
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0