Torsdag 20110602

God morgon.. Eller god förmiddag kanske man ska säga ;)
Har nyss ätit frukost. Flisa vakna vid halv 6 idag*snark* Men de va ju Jonas morgon så jag låg gott kvar i sängen ;) Men sen kom dom upp och la sig till halv 10.
Så vi har precis ätit och skulle åkt och lämnat Flisa hos Carina(Flisans farmor) men så skulle hon greja lite hemma så vi sa vi tar huset imorn ist då.
Är ju inte massor kvar så går fort =)
Hände nåt med föregående inlägg så de kom inte upp =( Men nu tror jag de är uppe =)
Men annars idag händer inte så mycke. Ska måla färdigt(Jonas) och mysa med Felicia.
Laga mat blir de la oxå. Får se vad en hittar på för nåt.. Har inget kul hemma men får la äta de en har, och måste handla mjölk och jos så kanske köper nån godare mat ;)
Jaja nu ska jag leka lite med min lilla bus =)
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0