Torsdag 20110609

Ja då va jag tillbaka här igen.
För nån månad sen fick jag hem brev från ett ställe som inte va så kul(tänker inte skriva vad) men de handlade om mitt förflutna iaf..
Och löste detta och allt kändes bra.
Häromdag fick vi ett nytt brev.. Inte kul alls.. Ringde och prata med en person men de finns inget som kan styrka de jag säger!
Så är väldigt lessen och arg för man inte kan ta sitt ansvar =(
Tur jag har min lilla familj som hjälper mig.. Räcker att jag tittar på Felicia så glömmer jag minna bekymmer för en liten stund!
Jaja nog om detta...
Idag händer inte så mycke.. Vakna av att de åska som fan vid halv 7 tror jag de va! Som tur va så slutade de runt halv 8-8 och då vakna Flisa =) Så jag slapp använda vatten och micron under åskan! Kanske är löjlig men har lite respekt för åskan!
Sen har vi mest myst, sovit och suttit i telefon och så!
Är så glad att jag har Jonas för han finns där när jag behöver han ♥
Idag blir de nog Franskfisk till middag*mums*
Tråkigt väder och så åkte jag ifrån min nyckel hos mamma så kan inte gå nånstans.. Fast hade lust att åka till Linnea och bara prata idag.. Men kom på förut att honva upptagen idag. Hennes Niclas fyller ju år idag =)
Jaja ha de gött..
Jonas & Felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0