Min bil!!

Idag har ja hämtat min bil =)..ja,Jesper och Kristian!!så vi körde lite i Trollhättan och sen köpte vi baugett och satte oss vid vattnet!!Höll på att krocka mä en bil!!så fick ja "kärringstopp" och kom bilar överallt och JAG stod nästan mitt i vägen!Men som tur va va Kristian lika lugn som vanlit och sa till mej att inte stressa upp mej =)

Vetti fan va ja ska hitta på i veckan mer än fixa pass!!Emma har köpt resväska till mej så de behöver ja inte tänka på =)..
Och fixa min bil!!vetti fan va som hänt fr den bråttlar och lever nu!!Kusin har kört slut på lilla 360in e klart =p

Kollar Bones nu!tycker den serien är sååååå bra!!
Jaja nä nu ska ja lägga mej ner lite på soffan och kika tv!!är gött sleten!!

xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0