MSN

Funderade på msn när ja gick hem från jobbet imorses!!Ja har en del på min msn som ja inte pratar mä!eller ja en del!!rätt många om ja ska va ärli!!
Så pratar man mä nån på Nattstad som ja har så skriver man lite så frågar dom om msn så ger man den!sen pratar man oftast bara den dan!!sen pratar man inte mer!!så tar de några månader!så pratar man igen och vetti fan vem de är!!!
Ja pratar mä mina närmaste vänner och sen min familj!!!
Många tycker att msn är en grej för att bli mer vänner!!men hur blir man de om man pratar en gång sen inte mer?!ska sluta ge ut min msn adress om de inte är nån ja pratat mä länge och vet att vi nog kommer prata mä mer!!
Nä ska kolla klart på Fantastic 4 nu!

xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0