Tack

ÄNTLIEN har dom slutat spela musik =D..så nu kan ja lägga mej snart!!fast har ju piggnat till nu*suck*
Och mina avsnitt av The Hills har redan laddats hem så kan ju kolla på dom och somna =)..

Min syster Josefin..Är rätt avis på hennes hår!!men snart får ja bli blondin igen =)..och låta håret växa*jippi*
Funderar på om man skulle fråga om on vill "bo"  här!då har ja ju nån att laga mat till..+ att ja får sällskap..sen får hon närmare till bussen till skolan =)..så har mina katter sällskap på natten när ja jobbar!!blir ju perfekt =)..men får la fråga na först!!hon behöver ju inte sova här jämt men ibland!!och ja Tommy får mä sova här..Hehe!!är kanske de störta problemet när man är ung och kär att man ALDRI vill va ifrån varandra =p

Nä natti natti
xoxo♥

Kommentarer
Postat av: Louisepettersspm

Vart går hon i skola nu :) ? haha , lik tanja ? ^^ dom flesta har börjat säga dett ja :P haha, ser jag dock inte själv men ^^ kram

2008-08-28 @ 13:02:22
URL: http://loojsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0