En trött måndag!

OMG va trött jag är!!
Ja som nu redan vet så har ja jobbat massor i helgen!Och så gick ja av imorses och åkte till Vara och gick på bussen som först gick till Göteborg..Så fick vi gå en sväng på Nordstan eller göra de vi ville!!
Sen bar de av till Ullared!!Slumra till lite iaf =)..Va rätt många som sov =)..så kände mej inte ensam =)

Så nu har man gått på Ullared sen kl 14- typ 17.30..sen åkte bussen hem igen!!Somna massa gott =)..i typ 20 min!men fick en lite power nap(?) iaf!
Köpte bl.a. julklapp till Min Grekiska Prinsessa =)..Sen hitta jag lite kläder till mej!Inte mycke men!!Och självklart blev de till Angelines lille Nathanael som är en vcka imorn*grattis till han*
Och medans Josefin + hennes klass gjorde studiebesök så gick ja och Tommy runt där inne sen gick vi och åt på min efterlängtade asiat mat =D..

Aja nu är ja så trött så ja skulle kunna somna på plats*suck*

Väntar svar på om Emma kommer imorn och kollar OTH innan hon börjar jobba!Förstår om hon inte orkar för man vill ju helst va hemma och ta de lugnt innan man ska slita lite =)

Lörda skavi kanske hälsa på Angelineoch lille killen =)..men få se hur de blir!!

Nej nu får de f*n bli sängen =)
Natti all folk!!!!!ZZZzzzzz

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0