Städ dag!!

Idag städar ja!!Är därför ja sitter här ;)..Hehe nä men tog en liten paus i städningen och vila ryggen!!Hade så jävla ont igår när ja gick i stan(som är Trollhättan för mej)..Måste köpa nya skor som inte är så platta*suck*

Händer ida då?!Ja som ni vet städar ja,tvättar och grejar!!Och lyssnar på min nya skiva..som ja gjort alldeles själv =)..Bästa låten just nu är Alex C. - You´ve got the sweetest ass in the world! så grym bara!!Är nog månadens låt..Fast Geo da Silva - I do you lika a truck!Är en av mina favvisar mä!!Älskar den låten!

Ska laga mat om en stnd men har ingen aning om va ja ska äta?!Nåt förslag?!..Är sugen på hemmagjorda köttbullar och potatis..men har inte tagt upp nån köttfärs!!men de kan ja ju göra sen så kan ja äta de imorn =)

Funderar på att gå och hälsa på Jessica imorn när ja vaknat..Har inte träffat barnen på länge!!!
Nä om ja skullel yfta å den tunga och ta mig ann badrummet så kan ja rasta damsugarn sen!!
Och läser min Grekiska Prinsessa detta så glömde Hugo en l här i söndas!!En brun bil =p..

Nä nu är de städ som gäller!!!!!!
xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0