9 veckor!!

Ja idag är de bara 9 veckor kvar till jag och Emma åker till vårat älskade Grekland igen =D
Längtar såååå mycke!!Vårat fina hotell!!Är jätte mysit där!!
Så ska bli skönt att få åka tillbaka!!Man får gå upp tidit men de är de värt =)

Va har man gjort idag då?!
Gick upp runt kvart över 8 och gick hem till Jessica för att följa Johanna till dagis!!Dom skulle på skogsäventyr idag =)..Sen gick jag hem till Jessica igen och drack kaffe och satt och prata och busa med Jennifer medans Jesper spela dator!!

Sen hämta Johanna halv tolv och gick hem igen och kolla Hem till Gården hos Jessica och sen åt jag god kasslergratäng och gick hem!!Så nu har jag vart dukti och diskat,dammsugit,bäddat rent i sängen och hängt in tvätten =D..*duktia mej*

Så nu sitter jag och kollar på Grey´s Anatomi och bara slappar!!Ska gå till Jessica snart igen och hämta Madagaskar 2 som jag glömde ta med mej från henne förut!!Men skönt med en kvällpromenad på 10 minuter ;)

Imorn kommer Jonas hit så ska vi till Trollhättan och byta hans piercing i tungan!!Sen ska vi till mamma en sväng sen ut och ät pizza för min fader blir gammal  gubbe =p..hela 50 år!

Är påsk nu i helgen oxå!Söndag ska jag jobba..13:00-21:30 på Vallmo!Så får vi se om de blir utgång på lördag!Vill ju de för annars kommer de dröja länge innan vi kommer ut igen!Så får vi se med skjus och pengar och så =p..Löser sig allti på nåt vis =)

Nu ska ja kika klart på Grey´s Anatomi och sen duscha!!
Ha de så gött!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0