Hungri?!

Jag är hungri..men vad ska jag äta?!Är sugen på pizza,sen blir de köttbullar..sen fiskpinnar!!Sen pytt-i-panna!!
Men vetti fan va ja ska äta!!Får nog bli fiskpinnar!!Har ju ingen köttfärs uppe!!och orka gå och hämta pizza liksom =p..

Har fortfarande ont i huvudet!Hade de när jag kom hem igår och den mär fortfarande kvar*suck*..
Men har vartdukti och diskat iaf=)..och satt på en tvätt som är klar nu så kanske skulle hänga upp den och sätta på en till tvätt =)

Hade Johanna och Jesper sovandes här i torsdas!!Dom sov hellla natten =)..Så på kvällen mös vi lite med Lilla Sjöjungfrun och chips..sen kvällsmat och sova!!sen upp tidit och lämna dom på dagis!Sen gick ja till Jessica och stanna tills ja skulle hämta barnen på dagis och då tog jag mä mej Jennifer dit!Sen gick vi tillbaka hem till Jessica och åt tacos!!
Sen gick jag hem och greja och duscha..
Så kom Jonas och så åkte vi till Vänersborg och kolla på Fast and the Foriuos! och den kunde la vart bättre..Men va nog de att man hade för stora förhoppningar eftersom dom andra är så bra!!
Men så dom denna slutade så lär de komma en till!!

Idag ska jag jobba..så idag börjar ja klättra efter att få bli fast igen*suckar riktit djupt*..De är inte så jäkla kul men va fan ska jag göra då?!Måste ju ha en inkomst*suck*..De suger riktit hårt!!
Men ska jobba mellan 17:30-21:00..inte långa turer!
Men men de är ju en liten början iaf!!

Jag vet inte va jag ska göra med Larz och Balthazar?!Dom kissar inne hela tiden nu typ..Och de luktar ju jävel*suck*..
Vill ju ha kvar dom men man ska ju kunna ha folk hemma oxå utan att dom ska kvävas av jävla kattpiss-lukt!!!!!!!
Dom går ju på lådan men de är tre ställen i vardagrummet som sätter sej på hellla tiden!
Men har sprutat citron där nu så hoppas de slutar!!
Aja nä nu ska ja resa mej och hänga tvätt och sätta på en ny =)..Och sen kolla i frysen va ja kan hitta för mat!!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0