Mina katter =(

Nu är de snart 5 dagar sen jag skrev här!!Men har inte haft lust..som vanlit*suck*

Jag ska nog avliva Larz & Balthazar!!!!tyvärr..Men dom kissar inne så mycke..och hur kul är de?!
Vill ju gärna släppa ut dom men bor så mycke andra katter hä så kommer bli massa slagsmål då*suck*..

Annars har ja inte gjort mycke!Vart hos Jonas i Vinköl i helgen och tittar på medans han sänkt bilen!Sen spelat biljard(stavas) sen kollat film!!

Idag blir de "Stinas Kyckling" och ris =)..Med bea-sås!!Massa gott*mums*

Imorn är de bara 7 veckor kvar tills ja och Emma åker tillbaka till Grekland =D..
MEN.............Jag har tappat bort mitt pass i flytten!!Har letat överallt!Mamma va här igår och hon kika ännu en gång överallt!Jonas har mä kollat överallt!!Och Josefin & Tommy tittade oxå!!Men finns fan inte..Råkat slängt de?!Verkar så =S..
Aja får göra ett nytt nästa vecka!!Nu ska ja äta frukost!!Tror ja...
Sen åka till mamma och hämta Josefins dator!!!Min är ju störd som sagt!!!!!!!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0