Såå fint väder!!

De är såå fint väder ute!!Och vet ni..jag sitter inne =S..
Men orkar inte gå ut just nu!Men ska göra de snart =)..Har nyss duschat och grejat!!Så borde dammsuga men får se hur de blir med de!!Kanske blir imorn ist =p

Ska gå och möta Josefin om en stund!!Hon ska sova här..Sen ska vi hämta upp Johanna & Jesper som oxå sa sova här!!På försök..Hoppas de går bra =)..Annars får jag la gå hem med dom om dom blir för grinia!!

Har la inte så mycke intressant att skriva..
Är snart helg igen..kändes som de nyss va helg och denna veckan nyss börjat!!Men men helg är la lite kul!!
Fast känne rinte så stor skillnad på helg eller vecka eftersom jag  jobbar som jag gör!!

Och vet ni..de är bara 9 veckor och 4 dar kvar tills jag och Emma drar till GREKLAND =D..Längtar så jag dör!!Ska bli så jävla kul!!!
Saknar Grekland massor!!!
Men domma veckorna kommer gå fort =D..

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0