Sista dagen!!

Ja då gjorde man sista dagen som fastanställd då*suck*..Men blev lite sur när jag fick veta att en av dom andra 3 fått förlängt!!Tycker absolut de är kul för personen i fråga..men aa nä nu ska ja inte skriva saker så de låter dumt!!
Skit samma!Får ta de med chefen!!
Ska väl skriva på papprena snart om att jag avsäger mej rätten att bli fast anställd och börja om från början igen då!!

Idag har Emma & Hugo vart här =)..På pizza och film!!Va svårt att välja om man skulle va nytti och äta en sallad eller va onytta och ta en pizza..men blev såå sugen på en KKS så fick bli en sån =)

Sen kolla vi på "Brudens Bäste Man"..Rätt roli film..men är som alla andra såna att den ena blir kär i den andra och så gifter dom sig med en annan sen så inser dom i slutet vem dom vill ha så blir de som man redan förutspått och som de är i alla såna filmer =p

Fick höra en sak om en kompis i måndas..han hade blivit påkörd av tåget!!Vi hade många lektioner ihop och pratades vid när vi sågs!!Varför hörde du inte varningssignalen eller såg varningsljuset att tåget va på väg?!Är så orättvist att en snart 22-år fyllda människa ska råka ut för såna grejer*snyft*

R.I.P Christoffer Rang

Funderar på att lägga mej och läsa klart min bok så jag kan börja på en ny =)..Allti rolit att börja på en ny bok!Fast tråkit när en bra bok tar slut..man vill ju bara att den ska fortsätta!!
Så får nog bli sängen nu!!

Natti natti..
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0