Trevlit besök =)

Idag kom Emma & Hugo hit =)..Allti lika kul!!Så åt vi lite god mat..och kolla på en film!!"Blonde & Blonder"..Den är bara så bra =)

Den är verklien så pantad!!Mej och Emma upp i dagen!!Haha..nä men va som Emma sa förut att den är så pantad och så säger dom saker som man inte fattar..haha!!
Men de är en film man kan se många gånger =)

Har nyss kommit hem från jobbet!De gick la bra..hela 3,5 timme..Allti nåt!Får hoppas de blir lite mer timmar =)..Men är ju bara i början av månaden!

På tisdag ska jag gå upp tidit!!Ska följa Johanna till dagis!Dom har Påsklov där nu och då är Jesper och Johanna ledi men Johanna får gå med på Skogs-grejen dom gör varje tisda!Och så blir Jesper så lessen om han inte får stanna kvar!!Så jobbar jag inte så går jag gärna dit med henne =)..Och då kommer ja ju upp tidit och kan städa lite och så här =)..

Nä ja är massa hungri nu..man kanske skulle se om man har något gott hemma..Men jag tvivlar!!Får göra mej en rostmacka!!Eller kanske en hemma gjord pizza =D..

Får se va de blir!!

Natti på er!!
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0