1 vecka!

Ja då va de en vecka sen jag skrev.. Tror jag!
Men har verkligen inte orka*suck*.. Vart sjuk och jobbat typ!

Har köpt mej en ny dator =).. Den är helt underbar, speciellt mot min gamla =p

Ja inatt drar vi till Landvetter! Runt halv 4, sen vänta på flyget som går
7,00 till Mallrca =D.. Ska bli härligt! Håller på och städar lite! Men har verkligen ingen ork! Men lova Jonas att va klar för vi ska typ lägga oss direkt han kommer hit! Han ska till pappa efter jobbet och städa ur garaget så han kan ställa sin bil där! Vill inte ha den ståendes här i en hel vecka!
Urch om 1 vecka idag packar vi väskan för att åpka hem =(

Har diskat och satt på en tvätt! Skulle gått upp kl 7 när Jonas ringde men orka verkligen inte så kom upp strax innan 11 =$ Men så kan de va =p
Är ju så skönt att sova på morgonen!

Nä nu ska jag fixa tvätten,plocka upp från golvet sen ringa Jessica och fråga om hon bjuder mej på kaffe =) så jag får vila lite*haha*
Sen till banken och växla pengar =p

Ha de gött nu!
Jonas♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0