God Morgon!

Urch kan inte sova!!
Sov litegrann men vakna och va klarvaken! Så har duschat..och sitter nu och kollar MTV BREAKFAST CLUB!!
En del bra musik där faktiskt! Inte för att MTv inte brukar spela bra musik men nu kommer all bra musik i rad typ =)
Kommer va helt dö idag!
Ska till Mormor med Mamma om en stund! Sen ska jag jobba ikväll.. Fast bara 5 timmar! 16:30 - 21:30 på Blåklint!!

Måste ringa Jessica snart oxå! Dom kan ju va vakna nu men vågar inte ringa ifall dom sover vid denna tiden för en gångs skull =p

Ja va händer i veckan då?! Jobb*suprise suprise*..blir 7 dar i rad! Men är ledig i helgen =)..Men då ska vi till Skara tror jag och hälsa på =)..Har inte vart där på länge!

Prata med Emma om Måndaxklubben på måndag oxå! Är sista så vore skit kul att få komma dit! Men som vanligt jobbar jag men ska höra med nån om nån kan byta eller nåt! Fast är ju den natten dom ska stänga av stömmen i hela Essunga kommun och då är typ alla insatta redan! Men skadar ju inte att kolla! Annars får de blir nästa år ist man åker dit!!

Aja nä vågar man starta tvättmaskinen nu?! Kl är ju bara 07:45..
Men ska nog ställa mej och diska iaf! Är en härlig låt nu på Mtv men vet inte va den heter?!
Aja nä nu får jag greja lite..Sen blir de läsa min bok! Är på 4:de boken av Sophie Kinsellas En Shopaholic böcker!Såg nu att de finns ytterligar 2!! Om jag fatta rätt..

Ha de gött!

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det är dödligt att vara uppe så tidigt;-)

Har du läst Mina hemligheter med Sophie K ?

Puss!! Saknar dig

2009-08-12 @ 18:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0