God Natt!!

Ja de är de för min del iaf!!Har jobbat inatt..
Har jobbat 3 nätter på raken så nu ska jag va ledig ända till freda kväll..

Idag kommer Emma hit =D..Är massa längesen jag träffa henne!Men har jobbat som en idiot så har inte hunnit eller orkat träffa någon =S..
Men ikväll kommer hon..eller ja vid 4:a tiden!Ska se på En Shopaholics Bekännelser och Baksmällan tänkte vi =)..Om jag får dom ut på dvd!Man vet ju aldrig vad som händer =p..
Så får vi se va de blir för mat!Känner jag oss rätt blir de korvan(Chicken D´light) eller Calzone!Hehe..

Annars är de inte så mycke mer..Va på Liseberg i lördags..de va roligt!Fick stjärnvinst på plopp..Så har masssssa plopp!Hehe

Oc så har en på jobbet hört av sej och frågt om jag vill va fodervärd åt en tikvalp..och man kan ju alltid testa!Hon tar tillbaka den om de inte funkar!Och vill ju så gärna ha hund!

Inte långt kvar till Mallorca nu heller =D..3 veckor tror jag!Längtar som fan!!
Nä nu måste jag sova!
Saknar Jonas men han kommer en sväng och hämtar lite kläder sen åker han igen!!Så får vi se om han kommer tillbaka ikväll eller om han kommer imorn!Spelar inte så stor roll men mysigt att sova ihop!Men men de löser la sej!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0