Hunden =)

Ja då va de bestämt att man ska ha hund då =)..
Ringde Carina precis!9 valpar har hon fått =D..så ska allt bli en över till mej!6 tkar och 3 hanar..Jätte stora va dom!Hehe..
Och de är rätt gött att börja som fodervärd för går ju lämna tillbaka henne =)..
Vill ha 5 oktober nu!!!!!!
Fast först vill jag ha 1 september =)..Då blir de Mallorca!

Igår åkte vi på bingo med mamma men vann inget*suprise suprise*
Tobias åkte med oxå så vi va 4 st!
Sen blev de sängen och när jag vakna runt 10 så hade jag världen migrån*suck*..så gick inte ur sängen förens 15:56..
Och så blev de med den städningen idag*suck*..

Men får la bli imorn när jag vaknat!
Ska ju jobba nu litegrann!!

Nä hinner inte sitta här mer för ska äta mat nu =)

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0