Jobb,jobb och åter jobb!

Urch gör inget annat än jobbar*suck*
Sommaren har bara flugit förbi..
Och INGET har jag gjort med mina kompisar! Träffat Emma lite..typ 2-3ggr =(..
Jonas knappt något heller för han har börjat jobba han med! Fast iof får vi en vecka ihop i Spanien =)
Sen va vi på Liseberg och Borås Djurpark men de är de enda!

Aja snart är de 1 september =)..Längar! Sen efter de är de i början av oltober jag längatr till =)

Imorn händer la inte så mycke! Ska försöka få en tid till gyn..

Och ska iväg på en liten hemlis om några veckor! Men kan inte skriva va de är för hon får inte veta om va de är =p
Men efter de hänt så lovar jag att skriva om de =)..
Nä nu ska jag jobba lite till!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0