Måndag!

Ja då va de måndag då!!Känns inte som de...får för mej att de är någon annan dag!
Men de är de junte!
Men men.. Idag har jag vart i Lidköping med Johanna,Jessica,Jörgen och Jennifer!Har kollat deras ögon! Så nu ska Jennifer oxå få lapp för ögat! Och de är ju bra att man börjar med de redan nu så hinner de blir bra =)

Sen har vi vart på McDonalds jag och Jonas♥.. Men jag va inte så hungrig så tog bara Lilla Menyn!
Hade ju ätit köttfärslimpa hos Jessica tidigare på dagen!

Imorn ska jag hämta Johanna och Jesper på skolan/dagis! Och ha Jennifer med mej! Dom ska åka och handla så ska passa dom!
Så kommer Josefin nån gång på eftermiddagen och hjälper mej =)

Urch va trött jag är! Vi ska kolla film här.. Chuck eller va den heter!Men jag vågar itne se den så jag ska nog läsa samtidigt som han kolla! =p

Nä nu ska jag plasera mej i soffan och imorn ska jag städa klart de sista!

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: SaraLjung

haha, men du får väl vara inne och kolla på back stages hemsida lite oftare då :P det har stått där i typ 2 månader att dom skulle spela idag :P höhö

2009-08-30 @ 23:49:08
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0