Mätt och Belåten =)

Nu är jag mätt och belåten =)..eller kanske mer övermätt ;)
Blev korvstroganoff idag*mums*..
Så nu ska jag vila framför tv:n tills de är dax att gå till jobbet*suck*

Orka jobba mer!Har inte gjort annat än jobbat!!Men är ledig helgen iaf..Så får se va de blir man hittar på då!
Ska kanske hem till Roger & Carina!Men får se hur de blir!
Börjar känna mej lite krasslig oxå..
Ont i örat =S..är säkert öroninflammation eller något!!
Men får se hur de är imorn om man stannar hemma eller jobbar!

Kolla ju om någon kunde byta med mej så jag kunde åka till måndaxklubben men dom 2 jag fråga kunde inte byta!Så får se hur de blir..ska kika schemat ikväll!

aja nä nu ska jag kika tv med Jonas♥ innan jag börjar!!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0