Orka!!!!!!!!!

Urch jag orkar ingenting =(...
De enda jag gör är att jobba,jobba,jobba och åter jobba!!!!!!!
Är så trött hela tiden..orkar inte ens städa!Och jag brukar inte ha direkt väl städat men nu har jag verkligen stökigt!
När jag väl är hemma så hinner jag bara sova och äta..Så nu tänkte jag att trotsa min trötthet och dammsuga!
Jag MÅSTE göra de!!!!

Jonas kommer med en ny soffa till mej snart =D...
En soffgrupp på 3+2!
Så måste dammsuga så jag kan få in den!!

Sen väntar jag på att Ewy ska ringa mä!!


Har stora funderingar på att ta ut min piercing under läppen!Är lite trött på den!Fast jag känner inte av den så direkt men de rinner typ ur den och så!Om jag dricker eller borstar tänderna!!
Men samtidigt så vill jag inte ta ut den!!
 Aja nä nu ska jag resa på mej och dammsuga!!

Ha de gött!!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0