Ska bara..

När jag säger "jag ska bara" så blir de inte "bara" utan lite mer =S...När jag kom hem från Jessica skulle jag dammsuga,torka golv,vattna blommor och sätta på tvätten!Gissa vilket jag gjort...fått ut tvätten och satt på en maskin*woho*..
Så nu står den ute och torkar..men dammsugningen och resten är kvar*suck*..
Men ska snart börja med maten..blir hemma gjorda fiskpinnar och potatis*mums*..Sen kommer mamma så ska vi åka på bilbingo i Larv =)..
Mamma va på bingo häromdagen och då fick hon 800 =)..
Och Josefin va med dom förra vecka och fick bingo..men hon fick dela med 39 st..så fick bara 100 kr!De va rekord många som fick bingo då!!hehe..

Igår va Emma & Hugo här =)..Emma färga mitt hår!Men blev samma som vanligt..blont och rö lugg..vill göra något med mitt hår men vet inte vad?!*suck*
Hade de ju mörkt ett tag men vet inte om jag vill ha de?!

By the way..Jag är ledig idag =D..ovh igår!fast man kan ju räkna att jag är ledig imorn mä för börjar ju 21:15 =)..så får bli imorn att jag dammsuger då!!Då ska de INTE blir nåt "jag ska bara"..Idag va "jag ska bara" kolla fb lite fort!och än sitter jag kvar =@

Nu är de inte långt kvar till Mallorca =)..Längtar!Men mest längtar jag tillbaka till Zakynthos..hade jag haft jobb och så så hade jag fan flyttat dit!trivs så sjukt bra där!är en så mysig liten by =)..Så får man la lära sej språket =)..Är ju inte så sjukt grym på engelska så grekiskan kommer la låt värre..haha!!

Jag har lite kluvna tankar om hunden!Visst vill jag ha hund..och fodervärd är ju egentligen en bra början för funkar de inte så är de bara att lämmna tillbaka henne!Visst är de inte så svårt att sälja en huns men de kanske inte är så många som har råd nu när de är lågkonjuktur!!Man vet ju aldrig!!Men de kommer nog bli en hund =)..Ska prata med Carina och säga att vi får prata igenom de ordentligt va som gäller med försäkring och så!Men mysigt med en hund och så får jg motivation med att ut och gå=)..För då MÅSTE jag ju ut =)

Lyssnar på Rolandz -Eda-Lee =)..skit bra!!

Nä nu ska ja greja lite då =)

Hat gött!!
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0