Varm platta!!

Satte nyss på potatisen på spisen och tyckte de tog så lång tid innan de börja låta om dom som de brukar göra men spisen knäppte som vanligt och så fick jag för mej att kolla va de är för fel och har satt på fel platta =S..
MASSA varmt AB!!

Tur att jag såg de så tidigt =)

Har tagit lite vila från städet och börjat med matenm! Blir hemmagjorda fiskpinnar*mums* och potatis! Älskar verkligen de! De och "Trädgårdspanna" är min favvo rätt! Som oxå är fisk =)..
Väldigt enkelt att göra!

Och förut va jag hos Jessica en sväng och tjöta och sa hej då till barnen så gick jag till banken och skulle växla in pengar! Så sa jag att jag skulle göra de från mitt sparkonto och sa 3000 men när jag kom hem och tänkte på banken så börja jag fundera:" Visst fan sa hon 5000?! Nä de kan hon inte gjort.. Eller?!"
Så jag fick ju ta upp kuvertet och kolla och jo visst hade hon växlat in 5000*suck*
Men men bättre de än för lite! Och de är ju bara att växla tillbaka de vi inte använder när vi kommit hem! Och Josefin åker ju till Bacelona snart och behöver lite pengar =p

Väntar på att Jonas ska komma oxå! Har ju börjat med maten så hoppas han kommer innan de är klart för har lagat till han mä! Men men har ju inte börjat med fisken än =p

Och vi ska la bara äta sen diska och dammsuga och slänga ner resten i väskan sen blir de till att nana till typ 2 inatt! Så ska vi åka till mamma så vu är där till 3! Vill inte ha bilen här ståendes så ska ha den i garaget hos dom! Sen halv 4 åker vi! Fast de vet ni ju redan eftersom jag redan skrivit de idag kom jag på =p

Är så trött =(..
Men de går la över när jag sover sen =)..

Nä nu kokar potatisen så ska börja med fisken!
Ha de bra =p
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan va duktig du är som lagar mat, hemmagjord också, Niclas får vara glad om han får kötbullar och makaroner:-P

Puss!

2009-09-06 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0