Huvudvärk =(

Idag har jag lite huvudvärk*suck* Har inte haft de på rätt länge. Förutom ilördags men de va ju självförvållat ^^

Skulle skrivit lite me igår men så va jag hos pappa och han stressade mej så att jag skulle skriva på papprena på bilen och bla bla bla. Så fick strunta i att skriva allt jag tänkt.

Men nu är papprena påskriva och postade så kan ju skriva mera nu =p

Ja i lördags va vi på Harrys i Lidköing. Och de va kul. Va längesen jag va ute och festa. Szå de va jag, Emma och Titti. Så mötte vi Jonas bror Johan och hans kompis.

Jonas fick äntligen som han ville igår. Han fick sätta upp den nya TV:n och hemmabion. Tyckte de va onödigt när de ändå ska ner om typ en månad. Men men nu fick han sin vilja igenom.

Dom håller förövrigt på med fassaden(?) på huset och spikar och lever. Som tur är så sover jag så sover jag. Fast vaknar allti så fort jag hör ljudet men sen somnar jag om när jag fattar vad de är som låter och inte vaknar igen =)

Ja va i fredags och hämta en bil oxå =) En ost som den nu kallas =) Emma som sa att den liknar ju en ost, haha.
Så därför heter den de. Så de är en SAAB 900 -88 =p

Nä nu hinner jag inte mer för ska först till Jessica och hälsa på sen hem till Cecilia på jobbet och hälsa på0 henne =)

Just de gjorde en middag till Jonas igår som ingen av oss hade ätit. De va Ris-Köttfärs gratäng. Skit god =)
Och idag blir de Kyckling i jordnötsås tror jag =)

Så ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0