KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄNTLIGEN har jag mitt körkort =D
Är skit glad för de =)
Va en sån jävla skön känsla när jag såg GODKÄNT på data skärmen. Trodde hjärtat skulle hoppa ur bröstet.
Så igår kärde ja Jossan till Grästorp och sen hämta henne. Och idag har jag och Emma vart i Trollhättan och kikat lite och sen åkte jag till mamma med Tommys dator =)
Men nu är jag hemma igen.
Jonas skulle  ha bilen till korpen =( Så jag får stanna hemma =p Men är rätt dimmigt så gör la inget kanske.
Och jag ska ändå hem till Jessica och kika film. Har bara sovit 4 timmar sen igår morses för gick upp runt halv 11 igår och åkte till Skövde, hem till mamma och sen åt där. Kom hem rätt sent och kunde inte somna och åkte till jobbet (ja jag tog bilen dit och fick köra själv =D ) och jobba till 6 imorses sen hem och sova och upp halv 11 och åkte till Trollhättan med Emma som sagt. Sen åkte jag hem till mamma och kom hit lagom tills Jonas kom hem och nu har vi ätit och han har åkt till korpen. Ska ha termobyxor på mej dom 3 minutrarna de tar att gå till Jessica för de är för jävla kallt*bbrr*

Nä nu ska jag göra mej i ordning och börja gå snart. Skriver nog mer imorgon.
Ha de gött.
Jonas♥

Xoxo♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till körkortet =)

2009-12-02 @ 19:23:51
URL: http://metalizer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0