Magkattar.

Ja då har man åkt på magkattar*suck* Fast de gjorde jag typ samma tid förra året.

Va hos läkarn i söndags morses. Gött trött. Men hade så ont och febrig så va tvungen. Men som vanligt hittar dom inget fel så ska få remiss till mamografi och massa såna saker. Så de är la bra.

Börjar bli förkyld oxå. Lagom till jul =(

I helgen har de som sagt blivit jobb och doktorn. Fick gå hem vid 5 på lördag morgon från jobbet.

Är jul om 2 dagar. Och jag är nog klar. Köpte lite julklappar till Jonas igår =) Vet inte om jag kan skriva de här för vetti fan om han läser detta och de vore inte kul om han gjorde de för han vet inte någota av de han ska få =) Han blev skit nyfiken på de fyrkantika packetet =) Och de är ju så att jag ahr köpt samma till mej så kan ju inte använda de förens på torsdag.
Skulle ju lagt upp lite bilder från Liseberg här ju men jag har faktiskt vart så jävla lat så jag har inte orkat. Men kan ju slänga in lite bilder från Mallorca som jag skulle ha gjort i september ;)

Kan inte sova förövrigt idag. Gick upp när Jonas åkte till jobbet. Och idag har jag bil*woho*
Igår körde jag mammas bil i Trollhättan och de gick bra. Och kan lova att de va bilar överallt och de va lite jobbigt att köra. Men parkera och allt så gick fin fint =)
Känner mej gött osocial nuförtiden.
Har aldrig tid att träffa mina vänner. Hur kul är de då?! På tisdag skulle vi träffas men som vanligt jobbar jag när alla andra är lediga. Så hoppas alla kan på söndag för de är första dagen jag är ledig*suck*

Aja här kommer lite bilder från Mallorca =)
Mitt hjärta♥Mamma och pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig från din magkattar =)

Och God Jul!!

Kramar Malvina

2009-12-22 @ 08:16:46
URL: http://claramalviinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0