Osten =(

Ja då ska man skrota osten*buhu*
Ja som nyss hämta hem henne. Men växel lådan är kass på den. Heter de växel låda när de är automat?!
Aja skit samma, men skrotas ska den göras iaf..
Igår efter vi besiktat den så dog den typ 3 km från mamma så de va bara att börja gå. Och jag lovar... de va kallt!
Som tur va kom Tommy och Marita så dom körde oss sista biten*Pust*
Så nu ska man se va man får för bil då.
Får väl diskutera de med Jonas sen. För han vill ju ha 740 så då kanske han kan köpa sej Andrews som han prata om igår så kan jag åka på Hondan.

Ja men annars händer inte så mycke mer än att de är aset kallt här*bbrr* inte klar med fasaden än på långa vägar.
Och sen kika vi film igår. Baksmällan och va de nu va mer. Och dom funka la. Fast den andra som jag inte minns namnet på va la sådär.
Så Crank 2 häromdagen oxå. Precis kass. Jag som tycker så mycke om Crank 1 och så kommer dom med en sån här kass uppföljare, då blir man lite irriterad.

Imorgon fårjag sova förövrigt =) För då är de INGEN som står och bunkar mor fasaden. Hoppas jag. Dom måste la få vara lediga då?!
De hoppas jag iaf.
Hör dom ju en del men vaknar mest bara om de är nya ljud och somnar om sen hör jag dom inte mera. Så de är bra.

Nä nu ska jag blöta ner håret. Sen ska jag gå till Jessica. Japp ni läste rätt.. GÅ!! Har ingen bil för Jonas har Hondan. Men hon bor ju bara 3 minuter bort^^
Dom har magsjuka d'r s¨jag stannar nog bara utanför. Vetti fan om jag vågar gå in. Fast nu va bara Jennifer sjuk. Men ändå.

Ska posta alla julkorten nu idag oxå tänkte jag =)

A nä nu får jag fixa i ordning mej.

Ha de gött.
Jonas<3 (Får göra så eftersom dom riktiga hjärtan inte funkar idag)

Xoxo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0