Mad Money!

Då har man nyss kollat filmen Mad Money!!Eller ja nyss och nyss..en stund sen!Men ja är pigg..Sov länge idag!Men börjar bli lite små seg!kanske skulle lägga sej och läsa en bra bok!Ska ju upp tidit imorn och åka till mamma & pappa och hälsa på!Men får se om man kommer upp i tid!!
Annars ska ja dammsuga imorn!!Och torka golv!
Så ska ja sola =) Emma ska oxå sola så ska sola efter henne sen får ja la sätta mej på jobbet!ingen ide att gå hem mellan!!
Så de ska bli underbart =)
Är hur gött som helst att ligga där!!Man bara längtar tillbaka till Grekland då!

Undra om de är nån OTH eller Gossip Girl på sönda?!Tycker de borde vara de men de är la inte de bara för jag vill de =P
Men ska kika detta!

Är lite fest sugen!!Fick höra idag att de är trubadur på lörda!!Gött surt att man jobbar natten då*suck*..Men de är la lika tråkit som vanlit där!!Minns inte när ja hade kul där sist?!
Men men vi ska ju beställa pizza så man kanske skulle åka mä och säga hej till några =)

Emma sa att de går en bra film imorn halv 10 på fyran!!Vet att den är bra men minns inte va den heter?!En lip film är de iaf!!Sann historia!!
E.T. gick ju igår och den satt ja och lipa till!Lipar allti till den!!Är så lessamt när han ska åka hem i slutet*snyft*
Lite pinsamt att gråta på jobbet men men!!De bjuder jag på =)

Sitter och lyssna på Geo da Silva - I do you lika a truck!..Den är bara såååå Grekland och såååå bra!!
Nä om man skulle runda av med ett god natt och sov gott kanske!Så ska ja läsa lite nu!!
Har precis läst klart en bok som heter " Så Dumt" av Mia Törnblad! Den va rätt okej!Hon har knarkat massor och så får man va med om hennes väg tillbaka!!De va ingen "tycka synd om mej" bok faktiskt!!Vet inte varför jag köpte den men stod i kön på ll:s och så blev de min tur så ja bara slängde ner den!!Och köpte en till men minns inte va den heter!Och börja lite på den inatt men den verka inte så bra!!
Fast jag är sån att jag kan börja på en bok så är den inte bra så lägger ja ifrån mej den i några veckor så gör ja ett nytt försök senare och kanske tycker massa om den =)
Aja nä nu va de ju de där med sängen!!
Natti på er!!

Xoxo♥

You own my heart just like a tattoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0