Allergin...

Den vill verkligen inte ge sej *suck*..Blev skit röd i ögonen i går och svullna och jag tog mediciner och så men inte hjäälpte de!
Gick och la mej efter att ha kollat på "Repmånad" som jag låna av mamma igår och tänkte de är nog borta när jag vaknar..men icke!!Är lite mer ljusröd nu men är rött och svullet..

Aja skit samma!

Gjort annars då?!I lördas va jag i Borås Djurpark, de va mysit!Johanna & Jesper va mä och dom va inte gnälliga eller något så de va rolit!!
Sen åkte jag till mamma och bada och grilla kött sen blev de hem och sova för jag skulle börja jobba kl 21:15..Och gissa när jag vakna??!!! 20:55..BRÅTTOM AB!!!!!!
Bad Jonas♥ ringa mej om han kom ihåg och tänkte att de gör han la så jag snozza kl..Men sen så måste jag snozzat den lite för länge..så med andan i halsen så packa jag väskan och fixa i ordning mej!!
5 över 9 så står jag och låser dörren så står mina grannar Helene & Mikael där och dom är snälla och kör mej till jobbet så kom dit prick 21:15..Så de va bra och snällt =)

Sen hade vi lite kalas här igår med tårta..sen blev de bingo!!

Vad ska man äta idag då?!Inte kul att äta själv och så..Men jag måste ju äta för jobbar inatt och imorn natt..ledi onsdag och jobbar natt torsdag till söndag morron!!
Eller ja äta måste jag la göra iaf ävenfast jag inte ska jobba..

Ska träffa Angeline i veckan oxå..de va massa längesen!Och Emma oxå för den delen!Träffades ju på ljuspartyt men de är inte samma sak som att bara umgås!

Vill till IKEA och Ullared oxå snart..men jobbar ju så mycke så kommer ju inte hinna med något!Orka...
Kanske skulle lämna tillbaka Josefin dator någon gång oxå..men den är ju så mycke bättre än min så vill inte lämna tillbaka ^^..Men måste väl!!

Nä  nu gör de ont i ryggen att ligga i sängen!Kanske skulle gå upp och diska efter igår och hämta posten och göra mat som jag kan ha med mej ikväll(Känner jag mej rätt blir de smörgås)..

Ha de gött..
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0