Dåligt Humör AB!

Urch är på skit dåligt humör =(..vet inte varför heller*suck*..
Och när jag är på dåligt humör så är jag skit kass på att börja städa!!Och idag MÅSTE jag städa för ska ha ljusparty kl 18:00 här idag..
Man kan ju inte släppa in folk hur som helst =p..

Annars händer inte alls mycke idag mer än städa.gå til affären och ha massa folk här sen!Eller ja massa och massa..några!!
Ska väl bränna ut en skiva så kanske jag kommer igång lite =)..Med lite Greklnadslåtar!

Känns som om de är värsta gnäll-dagen idag för mej*suck*

Ja annars är de inte mycke som hänt!i helgen va de ju Jordgubbens Dag och i måndags åkte ja till Skara så de har mest vart jobba och vart där!Åska som f*n igår!!Va skit rädd..hehe!

Nä nu får jag sätta igång..

Hörs kanske senare ikväll..

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0