Emma!

Idag ska jag vara med Emmma=) Är massa längesen..så vi ska kolla film!
Blir nog Leagely(?) Blond 3 och Lilla Sjöjungfrun 3(tror ja de va)..
Sen skulle kanske Jonas♥ komma ikväll!Eller så kommer han imorn..Så får se detta!Han skulle komma en lite sväng snart innan han åker och fiskar iaf!

Äe skir trött idag..ovanligt va?!Hehe..nä men har inte sovit på hela natten*suck*..Vakna 13:30 igår..gick till jobbet typ kvart över 2!Jobba till 8 sen kom Jonas och så käka vi pizza!Sen la vi oss typ halv 11..OCh jag läste lite!Men inte fan gick de att somna!Halv 4 tände jag lampan och fortsatte läsa!Halv 5 släkte jag och bara småslumra lite grann!Helt värdelöst!!!!!!!!!!!
Och kl ringer halv 6*suck*..Men upp kom både jag och Jonas..jag duscha..blev lite piggare..Men sen när man börja slappna av på jobbet och tog de lugnt så ville ögonen bara åka ihop!De vill dom nu mä men försöker tvinga dom att hålla sej uppe!
Ska ju va med Emma sen och vill inte va nyvaken då!Eller ja jag måste plocka i ordning här..Och sover jag nu så kommer ja säkert inte sova inatt..Ska till Skara imorn!
Aja får se hur de går..Läser jag min bok kommer jag somna garanterat..somnar ju nästan när jag sitter här*gäsp*

Nä ska hänga tvätt nu..
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0