Fest!

Ja då va de redan fredag igen då!!
Och ida ska ja mä på grillfest på Jonas♥ jobb*suck*..Känner ju ingen så blir ju pinsamt!
Eller ja jag känner ju Dalemo men de är bara han mä!
Aja får hoppas kvällen går fort!

Igår va roligt!Tänkte först att skita i de eftersom i sista minuten kunde ingen komma typ!Så blev jag så glad när Emma skicka och sa att hon kommer =)..
Och fick sålt en del faktiskt..man får ju "köpa" för vissa procent av de som dom andra handlat sen..och jag fick "köpa" för 620 kr..Så köpte de som jag har kikat på länge..kommer inte ihåg va de hette rikti men kommer ta kort på dom och lägga upp när jag fått dom =)..
Sen är jag bjuden på 2 ljuspartyn till..24 augusti och nån gån gi september!Efter att vi kommit hem från Mallorca!

Aa nä har inte tid att sitta här nu..Ska hänga tvätt och sätta på ny och sen diska!Höll på att diska när Jessica + barn kom hit på kaffe,cola,mjölk, jos och kakor!Så fick avbryta mitt i! (Inte mej emot =) )..
Nästa vecka jobbar jag mycke..Går på på måndag kväll..sen går av onsdag morron..går på torsdag kväll och går av söndag morron!*pust*
Men de går nog bra =)

Nä nu va de där med att resa på sej..
Hat gött..
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0