God Morron!

Ja då va de morgon för mej då!Har vart vaken sen typ halv 4..Jessica ringde och fråga om dom fick komma hit så de gjorde dom!
Så nu har vi fikat med glass.kaffe och jos!
Men har ont i magen =(...

Ska snart göra mej i ordning och gå till Bilisten!Ska lämna in filmen vi hyrde igår..Men de regnar ju så de känns la sådär att gå dit..
Så får se om jag orkar!!Men måste la...

Regna helllla natten..Börja runt halv 1 sen har de hållt på länge..Sen va de la lite uppehåll iaf på eftermiddagen!
Sover ju som bäst när de regnar =)..Men har MP3:n på mej så jag inte vaknar av ljud och så!

Vad ska man äta ida?!Tror inte jag kommer äta något..Kanske macka sen!Har ingen matlust*suck*
Men de brukar jag inte ha när jag har ont i magen!

I helgen händer de inte så mycke!Jobbar som vanlit..Jonas♥ kommer väl på söndag tror ja..För då är jag ledig!Har inte träffat han någit i veckan typ!Lite igår och i onsdags..
Pappa ska kanske komma hit idag men har inte hört något från han än så får se om han dyker upp!Åskan tog deras router så han ska komma hit och se om de är någon ström i de från mina kablar!Får messa han och kolla =)

Känner mej trött..men de blir la så när man jobbar några dar,ledi 1 och jobbar några dagar igen!Så nu går jag av schemat på söndag morron!!*längtar*
Pappa messa nu att han kommer imorgon ist!Och de går la bra de mä =)
Urch har inget intressant att skriva känner ja!Känns som om man bablar på om ointressanta saker!
Men så är de la ibland!!
Ska köpa mej en ny mobil om jag får bra i lön denna månaden!Behöver verkligen en!!
hade tänkt mej en Sony Ericsson T707Såååå snygg!!!Så en sån ska de bli om pengarna räcker till..

Åker ju till Mallorca snart så kan ju va bra att ha åengar där oxå =)

Nä nu får jag väl avsluta och gå mot bilisten!
Saknar Jonas!!
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0