Konstig..

Urch känner mej konstig..eller inte konstig men på dåligt humör!Känner inte alls för att jobba idag..
Fast de gör jag inte ofta iof men!

Har vart ute på en liten promenad..blev först till Bilisten och lämna in filmen!Sen Hemköp och köpte pyttipanna,2 mini pizzor och jos!
Så funderar på om jag skulle göra mej lite mat!Börjar blit hungrig och magondan har gått över..
Kanske därför jag börjar bli på dåligt humör för jag börjar bli hungrig?!

Läste Linneas blogg idag om hennes sambos dotter att mamman inte ville träffa dottern längre!Förstår inte hur en vuxen människa kan säga så..att inte känna moderkänslor!
Men tror de blir bättre för tjejen om hon inte träffar mamma då!!Hon får se Linnea som sin "mamma" ist..Och tror Linnea gör jobbet 1000 gånger bättre då än flickans riktiga mamma!
Tycker de är grymt starkt att bli tillsammans med någon som redan har barn =)..Och att acceptera läget!Många backar ju när dom hör att man har barn!

Nä nu kurrar magen!Sen blir de lite läsning i min bok =)
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0