Liseberg..

Jag ska åka till Liseberg 1 augusti =)..Ska bli kul!Med hela familjen tror ja..

Annars händer inte mycke!Ska väl gå upp ur sängen nu är de tänkt..Har jobbat inatt och de gick bra..jag och Emelie hade 2 ringingar på hela natten*pust*..
Ska jobba inatt igen..så nu är 3/5 nätter klara..

Imorn ska jag och min sötis till Falköping!På någon bilutsällning..sen blir de hem och sova och gå till jobbet!!!Igen.......
Men sen är jag nog ledig till tisdag tror ja =)..eller till och med onsdag =)..

Måndag ska jag åka och handla!en bikini till resan =)..Och lite annat!Jonas ska mä handla lite..för sitt presentkort han fick!Sen får vi se va deblir mer..Lite mat kanske!
Tråkigt att lägga pengar på de men de är ju ett måste!

Och sen fick jag veta häromdagen att Linnea ska gifta sej med sin Niclas =)..GRATTIS igen gumman =)..

Nä nu ska jag gå upp och åka till affären!!Här vankas tacos*mums filibabba*

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: linnea

tack sötis:-) Såg inte det förens nu, orkar aldrig läsa bloggar:-P men ska spara din så jag har adressen:-) Puss saknar dig!

2009-08-06 @ 13:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0