Måndaxklubben!

Igår va jag på Måndaxklubben!De va kul =)..Har inte vart ute på länge!!De va Jag,Emma,Jonas,Kristian & Jesper!
Men de va MYCKE folk!

Dom senaste dgarna har de mest vart jobb..som vanligt!
I lördags åkte ja & Jonas till Roger & Carina och stanna typ hela dagen!Vi va hemma vid 1 på natten!Sen va de jobb 7.00-17.00 och så åkte vi till Fallens Dagar och kolla fallens och fyrverkerierna!
Och sen jobb på  måndagen!Sen Måndaxklubben =)

Och nu ska jag snart gå och jobba igen!Jobbar 5 nätter irad!Sen ledi i typ 2 dagar och jobbar 3 nätter!Eller något sådant!Ska åka till Liseberg den 1 augusti men såg nu att jag går ju av lördag morgon!Så ska se om jag kan byta med någon!eller om jag hör om vi kan åka den 2 ist!
Aa nä nu ska jag kika lite TV!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0