Sömnig som attan!

Ja de känns att man jobbar 4 nätter irad..fast de va ju inte riktigt meningen att jag skulle jobba inatt..
Sköterskan ringde kvart i 10 och fråga om jag kunde komma och visst kunde jag de..Men så är de ju de att jag inte sovit och sen jobbat 3 nätter innan!Men de får dom stå ut med =)
Men börjar bli gött trött..så bara längtar tills kl 07,15 =)
Då ska jag SOVA!!!!

Annars har jag inte gjort så mycke idag..Vart på Bingo Fåglum!sen blev de hem till mamma & pappa och fixa lite mat..Mexikansk Lasagne!hur gott som helst =)
Annars blir de mest jobb i veckan..
Ska försöka boka in Emma i veckan oxå..träffas för sällan nu =(..
Ska messa henne imorn och höra hur hon jobbar i veckan!Hon fyllde år i går oxå..så ett till GRATTIS till dej gumman♥

Sen blir de väl att umgås med Jonas♥ men han jobbar ju han oxå så får se hur mycke de blir vi träffas..
är ledig till onsdag morron nu om jag har tur..och sen jobbar jag onsdag dag, torsdag kväll, fredag dag, ledi lördas, söndag dag,måndag dag, tisdag natt,onsdag natt,torsdag natt,fredag natt och lördag natt*pust*..blir en jobbig vecka..

Sen messa Kristian och fråga om jag ville mä på Takida den 24/7 men jag jobbar som vanligt!men ska kolla om de går att byta..de hade ju vart kul att åka på =)
Men blir så konstigt med alla semestrar och så nu!Så får se va man kan göra..
Nä nu ringer någon så ska kika va de är!
Sov gott allihop..Natti!
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0