Sömnig..

Börjar bli trött igen..
Va hemma runt halv 8 och läste 1 kapitel ur min bok "Vi Som Hade Alla Rätt - Kristina Thulin & Jenny Östergren"
innan jag somnade!Sen vakna jag vid 09:28 av att jag drömde att jag åt godis och satte de i halsen och när jag vakna till så hade jag satt i halsen men ingen godis utan svalt i sömnen i fel stuper och hade ingen luft..
Sen knacka de på dörren vid halv 2 och då kom Jessica + familj så dom har vart här och fikat lite..
Så nu ligger jag i sängen igen..ska sova lite till för ska jobba inatt igen!

Och imorn ska jag träffa Emma och Angeline!Hoppas Angeline kan då bara =)..Ska höra med henne!
Va massa längesen vi träffades =(..Så är på tiden nu =)

Annars ska jag på kalas idag..Jonas♥ mamma fyller år idag så ska dit!Och jag jobbar ju inatt så jag behöver inte stanna så länge =)..Är ju ingen stort fan av kalas!
Har köpt fina ljus till Carina!Fast dom har inte kommit än..Fast de vet hon att hon får dom senare =)

Ja nä annars händer de inte så mycke mer..De är bara 8 veckor kvar tills jag åker till Mallorca =D..Ska bli kul!
Men längtar tillbaka till Zakynthos massor..är så mysit och bra där!!Trevliga folk..Skulle kunna bosätta mej där..haha!!
Nä nu måste jag sova vidare!
Skriver kanske mer sen...
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0