Städa..

F*an va trögt de går att städa då*suck*..Inte kul i värmen!!!
Men har kommit en bit på vägen iaf =)..
Har fått ordning i sovrummet och på bänken i köket..och snart tvätten!Sen är de bara dammsuga,torka golv(som jag tänkte göra innan jag går till affären så de får torka ifred) och sen diska när jag kommer tillbaka!

Har min stora fläkt på i vardagsrummet..och de är behövligt!Är såååååVARMT!

Min fågel har värsta CP ryket..står och flaxar och "springer" (?) fram och tillbaka!!

Vet fortfarande inte vart jag ska ställa henne =S..Hon kan inte stå i köket där hon står nu!Men får försöka ordna de nu efter ljuspartyt!Måste ändå greja om lite här hemma inför ikväll..Får la ha pipin i vardagsrummet!!

Väntar på att mina böcker jag beställt ska komma!
Har beställt:
Sophie Kinsella - En Shopaholics Bekännelse
Sophie Kinsella - En Shopaholic i New York
Sophie Kinsella - En Shopaholic Säger Ja
Sophie Kinsella - Får En Syster
Sophie Kinsella-  Karriär och Köksbesvär.

Så får vi se om dom är något att ha!!
Eller jag vet ju att dom 4:a första ska vara bra så =)..
Har ju nån bok med henne innan som va bra!!
Köpte en bok i tisdas när jag va i Skövde!! Meg Cabot - Babbeldrottningen
Sen köpte jag en bok i förra veckan! Kristina Thulin & Jenny Östergren - Vi Som Hade Alla Rätt
Så har börjat på den senaste nu och får se om den är bra!Lite röri tycker jag!De handlar om 3 vänner på samma gång typ så ibland hänger man inte mä!Men brukar va så när man börjar på en bok tycker jag iof!

Urch jag borde sätta igång!Men jag är ju född lat så ^^

Imorn ska jag med Jonas♥ till han jobb!Eller ja de är la inte jobbet direkt men grillfest!Och man ska ha någor grönt på sen och med på massa lekar!Men de VÄGRAR lilla jag =)..Så ja tänker va som vanlit =)..Och inte stanna så länge för ska upp tidit på lördag!Ska till Borås Djurpark med mamma och pappa är de tänkt!Så de kan bli kul!
Sen jobbar jag på natten*suck*..Men är ledi sönda och måndag natt tror jag de va =)
Annars händer de inte så mycke mer!
Vill få in Liseberg i sommar men de ser mörkt ut =(..Finns ingen ledi stund*suck*..Men kanske kan klämma in de någon dag!
Sen blir de grillning med Emma,Jesper & Kristian hoppas jag =)

Aja nä nu får jag la sätta fart!Kl är ju snart halv 2 och ska va städat klart senart kvart över 5!!!!!

Blev lite längre inlägg än jag trodde =p
Aja hat gött..
Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0