Tjuv..Så orättvist!!

Snodde en lista från Sara!

Dagens vill ha  - 
En ny mobil + dator!
Dagens måste  -  Diska,tvätta och städa!
Dagens klädsel  -   Jeans + arbetströja!(Inte orkat byta om än!)
Dagens ord  -  Orättvist!!!!
Dagens låt  -  I Know You Want Me, You Know I Want Ya!
Dagens höjdpunkt  -  Att mysa med Jonas♥
Dagens humör  -  trött och grinig! 
Dagens tanke  - Varför kan inte de va jag ist?!
Dagens väder  -  Mulet & tråkigt med lite sol ibland!!

Urch ja tycker inte om denna dagen!Visst är de bra för eran skull och inte är jag sur eller så för er utan de är för att man itne delar lika!!!!!!!!!!!!
Varför inte tänka på oss alla 5?!Och inte bara 1?!
Är vi mindre värda?!Konstigt nog är vi 2 st som verkar vara minst värda..Ska de va så i en familj?!Eller släkt?!
Ger man de ena barnbarnet får man faktiskt ge dom andra mä..eller har jag fel?!
Ta de inte på fel sätt Jessica för de är inte riktat mot dej för att du får de mesta utan de är hon de är fel på som inte har samma för oss alla!!!Inte lätt för dej heller när de är så.....

Nä nu ska man kanske skriva om något roligare!!
Idag händer inte mycke..har jobbat så tänkte diska städa och tvätta lite kläder!!Sitta och dagdrömma om allt jag vill göra i sommar...Och om min mobil som jag hoppas kan köpa mej snart!!Och en dator!Helst ett nytt liv.......
Jonas kommer nog om en stund..sista kvällen på länge vi har ihop..eller ja lördag har vi hela dagen ihop men nästa vecka jobbar jag natten så då träffas vi inget!Så får passa på..
Och fredag ska jag va med Emma =)..Får se va vi hittar på men blir nog någon film kan jag tänka mej!
Nä nu får jag f*n ta disken!!

Hat gött!!!
Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: jessica

e lungt atr inte åt mig..håller med dig..man gör inte såå..skulle inte göra så mot mina barn ens..alla e lika värda...

2009-07-16 @ 15:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0