Allergi skit!

Jag hatar allergi..Speciellt nu på sommaren!!Man vill ju kunna gå ut och sola och va i värmen..eller skuggan om de blir för varmt!
Men de kan inte jag =(..Kan inte ens vara hos min mamma!Sen är de pinsamt att gå svullen i ansiktet och snora hela tiden*suckar djupt*..
Sen vill man ju inte va tråki och hålla sig inne hela tiden heller!!Men de är ju att utmam ödet att åg ut*suck*

Kanske blir bättre om jag går in och duschar lite!
Ska åka till Trollhättan efter Jonas kommit och byta hans kamera!Och så är den stora frågan vad man ska äta idag?!
Just nu känner jag inte för något alls..Men de brukar man inte göra när man mår dåligt jö!!

Och i helgen är de ju Jordgubbens Dag och jag ar försökt med dom som man kan byta med på jobbet att byta med mej men antingen ska dom dit själva eller har annat för sej!Så jag får la åka dit nykter och bara va där en liten stund då!Menf år se hur de blir..fortsätter allergin vill jag nog inte dit!Kan ju inte sminkaöver svunllnaden heller för ögonen rinner och då får jag maskara ner till knäna!!

Är ledi Fallens Dagar så får la åka dit ist då!!

Nä nu ska jag duscha och se om d eblir lite bättre sen MÅSTE jag plocka i odning i köket och diska!!

Xoxo♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0