ÄNTLIGEN!!!

ÄNTLIGEN funkar mitt internet!Vetti fan va som va fel asså*suck*..Men så kom de en kille vid 11 och knappa lite och så sen funka de =)

Ja va har jag gjort den sist...Vart i Grekland igen =)..Men nu är jag hemma igen =(..Va hur vart och skönt som helst!Fast man kunde inte vistas i solen så direkt så fick bli att man låg mest i skuggan!
Första kvällen gick vi till Mushroom men den sluta la lite dålit!Med nerspydda toaletter!så resten av veckan blev lugn med bara några smirnoff!
Träffa två tjeje där!Veronika & Carolin..Dom va trevlia men lite fuskit att dom skulle va kvar en hel vecka till =(
Så dom åker hem idag!Om allt gått som de ska så gick planet för ca 40 minuter sen från Zakynthos!

Vi vill ju tillbaka i augusti-september men jag har inte råd =(..
Och sen ska jag till Mallorca 1 September med Jonas ♥, mamma & pappa!Så de ska bli kul och mysit =)

Nä nu ska jag nog sätta på en tvätt sen hänga ut den i solen och kanske sätta mej där en stund =)

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0