En härlig dag!

Ja idag är det en härlig dag oxå =)
Men va bom tät imorses oxå och ögonen kliar!!Men jag får överleva..ska vara barnvalt sen och hoppas de går bra =)

Sitter och kollar Hem till Gården nu!De är ju såå bra =)..
Ska grilla med Jessica+ familjen idag!Jonas♥ kommer sen runt halv-kvart i fem så då ska han vara med oxå!Så ska vi nog spela lite kub och så!
Men får blir en tidig kväll för jag ska jobba delad tur på Lindbacken imorn!Sen ska vi till Jordgubens Dag en sväng imorn på dagen kanske sen blir de på kvällen oxå!Fast då blir de bara en liten stund oxå för jag börjar 7 på söndag morron och jobbar till 18..Så man ska ju orka med!!

Ska betala lite räkningar innan jag går till Jessica!Ska bara passa 2 barn för Jesper är hos en kompis!

Nä nu får jag avsluta och kika klart =)

Xoxo♥

Kommentarer
Postat av: SaraLjung

hm, konstigt.. Jag har inte bytt nummer. :s

2009-06-29 @ 00:55:22
URL: http://saraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0