Jobbet..

Ja nu sitter jag på jobbet igen!!Jobbat 6 dagar i rad!
Så är jag ledig imorn så jobbar jag fredag och lördag*pust*..Men men jag har ju en HEL veckas semester efter de så jag ska la inte klaga =)
Är bara 6 dagar kvar tills ja och Emma åker till GREKLAND...längtar som fan.
Är ju lite tråkit att vara ifrån Jonas♥ en hel vecka men de får la gå! Kommer ju träffa han när jag kommer hem =D
 Men imorn kommer Emma så ska vi xäla lite pegnar!Sen Blir att slappa och tvätta och lite så!Lörda är de Power Meet så ska gå på de en sväng och Jonas ska på kalas!Så jag och Emma ska gå =) Och Hugo e klart =)..


Nä nu är min rast snart slut =( Så får la gå in mot avd.

Linnéa om du kan så kanske vi kan hitta på något efter jag kommit hem från Grekland?!Är verklien på tiden nu!!Miss u♥

GREKLAND HERE WE COME =)

Ha de gött..

Xoxo♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0